Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik špatných rozhodnutí společně se sněžnou bouří. Šéf aerolinek…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…