9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti zásadních faktorů zákaznického servisu, které jsou rozhodující…
Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…
Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak? Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…
Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
6 tipů na to, jak by měl vypadat ideální zákaznický servis Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Inovativní nápady na zapojení zákazníků Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…