Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost těchto dvou oddělení a výsledkem je oboustranná nespokojenost. Čeho…
Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…