Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…
Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…
Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…