Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současn&…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…

Článek v rámci předplatného Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…

5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…

Článek v rámci předplatného 10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Článek v rámci předplatného Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Článek v rámci předplatného 6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazn&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Článek v rámci předplatného Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Článek v rámci předplatného Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na…

Základy řízení klíčových zákazníků

Článek v rámci předplatného Základy řízení klíčových zákazníků

Řada organizací nezná své nejdůležitější…

Výpis 326338 z celkem 435