Marketing - zprávy z HR

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…

9 kroků k dokonalému zákaznickému servisu

Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…

5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…

Článek v rámci předplatného Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…

Jak jednat s obtížnými klienty

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…

Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Článek v rámci předplatného Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…

Jak zjistit problém dřív, než zákazník odejde

Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…

Článek v rámci předplatného Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…

Článek v rámci předplatného Jak neztratit rozčileného zákazníka

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…

Článek v rámci předplatného Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…

Článek v rámci předplatného Jak získat zpět zapomenuté zákazníky

Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…

Výpis 326338 z celkem 453