Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19 miliard korun. Ukázal to výzkum pro společnost Genesys provedený analytiky společnosti…
Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…