4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis Většina firem dnes dříve či později začne prodávat zákazníkům po celém světě. Jak s nimi tedy nejefektivněji…
Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…
7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…
Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…
Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…
Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…
10 rad, jak zlepšit zákaznický servis V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…
Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout…
Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat…