Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Špatná péče o zákazníky stojí firmy miliardy korun

Nekvalitní péče o zákazníky připravuje českou ekonomiku ročně o více než 19 miliard korun. Ukázal to výzkum pro společnost Genesys provedený analytiky společnosti…

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

Co vadí zákazníkům?

Článek v rámci předplatného Co vadí zákazníkům?

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…

Pozor na rozzlobené zákazníky

Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…

Zvyk je železná košile

Článek v rámci předplatného Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Výpis 352364 z celkem 435