Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi vaši zaměstnanci zacházejí, zejména pokud to je špatná…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…