Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší firma může získat navrch nad velkou konkurencí. Některé výzkumy dokonce potvrzují, že…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Važte si stížností

Článek v rámci předplatného Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…

Deset přikázání zákaznického servisu

Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Nové trendy v zákaznických službách

Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Výpis 391403 z celkem 435