Zpět ke kořenům zákaznického servisu Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník, odcházejí sním příjmy. Jak si ale mohou firmy vdnešních obtížných…
8 kroků k lepším zákaznickým službám Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…
Ano a ne v budování loajality zákazníků Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…
Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…
K vašim službám Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…
Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…
Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…
Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…
Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…
3 tipy pro udržení zákazníků Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Osm klíčů k zákaznické loajalitě Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…