Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního obchodování na jakémkoli trhu. Smyslem zákaznických služeb je dosáhnout opakovaných obchodů.…
Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…
Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…
Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…