Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…