Desatero zákaznického servisu Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým…
Správa znalostí podpoří CRM Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
5 největších omylů zákaznických služeb všech dob Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Neizolujte zákaznický servis Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Aby péče o zákazníka byla zisková Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Chmurná realita on-line zákaznických služeb Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznické středisko, které funguje Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…