Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Vytisknout

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval výzkum, který ukázal, že největší výzvou odvětví zákaznických služeb je pochopení zákazníků.Výzkumný projekt, jehož se zúčastnilo 200 zaměstnanců napříč všemi sektory, odhalil, že tento názor sdílí 43 procent respondentů. 41 procent si navíc myslí, že pochopení zákazníků je přímo klíčem ke skvělým zákaznickým službám.K lepšímu pochopení zákazníků stačí jednoduchá věc mluvte s nimi. Všechny…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace