Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje propast mezi počtem lidí, kteří uvádějí, že jsou sfirmou…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…

Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Článek v rámci předplatného Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Sedm kroků k udržení zákazníků

Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Výpis 365377 z celkem 435