Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Vytisknout

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj problém řešit s více zaměstnanci zákaznického servisu, a pokaždé proto začínat znovu. Vadí jim jednání s nepříjemnými a nezkušenými pracovníky a v neposlední řadě také dlouhé čekací doby na telefonu spolu s příliš složitým ovládán&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace