Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Vytisknout

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazníky. Je však třeba dodržovat určitá pravidla, abyste zákazníky naopak neodradili. Prvním pravidlem je nespoléhat na to, že dárky pomohou vztah se zákazníkem vytvořit. Naopak byste je měli používat teprve pro prohloubení vztahů, které již existují a fungují. Příliš brzký dá…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace