Marketing - zprávy z HR

Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John Graham, který má 35 let zkušeností jako poradce obchodníků v době…

13 úkolů po dokončení prodeje

13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zá…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Článek v rámci předplatného Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…

12 rad, jak udržet zákazníky

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodá…

Jak na obtížné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na obtížné zákazníky

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtí…

Článek v rámci předplatného Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a va&…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Jak udržet kvalitní zákaznický servis v rychle rostoucím podniku

Pro jakýkoliv začínající podnik je nezbytn&…

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Článek v rámci předplatného 7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije…

Článek v rámci předplatného Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hled&…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekáván&…

5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve předev&…

Článek v rámci předplatného 10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která…

Výpis 339351 z celkem 453