Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo prodáváte, nezískáváte nové kontakty na potenciální zákazníky a…
5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014 Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
10 způsobů, jak předčit očekávání klientů Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…
Využijte v zákaznickém servisu prvky hry Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…
Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…
Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…
Nové objevy v behaviorální ekonomii Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…
Jak těžit ze stížností zákazníků I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…
Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…
Emoční vnímání zákazníků Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné,…
Zásady vedoucího zákaznického servisu Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je…