Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak můžete zlepšit svou taktiku prodeje. 1) Zjistěte si, co říkáte a…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…

Článek v rámci předplatného Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…

Článek v rámci předplatného Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…

Článek v rámci předplatného 9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…

Výpis 287299 z celkem 455