Marketing - zprávy z HR

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to stojí. Psychický tlak způsobený spoluprací se špatným klientem vás…

Článek v rámci předplatného Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…

Článek v rámci předplatného Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…

Článek v rámci předplatného Používejte chat a získejte tak věrné zákazníky

Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…

Článek v rámci předplatného 9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…

Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…

Článek v rámci předplatného Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník

Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…

Výpis 287299 z celkem 453