Jak získat ztracené zákazníky?

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových obchodních příležitostí – bývalým zákazníkům. Jak tedy získat ztracené zákazníky zpět? V první řadě jim dejte vědět, že vás zajímá důvod jejich odchodu. Možná vás překvapí zjištění, že jste jim nedokázali dát najevo, jak si jich vážíte. Převezměte odpovědnost za své chyby, které přispěly ke ztrátě zákazníka.

Co máte nového?

Poskytněte bývalým zákazníkům informace o vše novém či jiném, co v současné době nabízíte. Věnujte jim plnou pozornost a soustřeďte se na splnění jejich potřeb. Pochopte, že bývalí zákazníci chtějí dosáhnout úspor. Úspěšně jim prodáte své řešení jen tehdy, pokud prokážete, že jim přinese ekonomickou výhodu.

Proč si mají vybrat vás?

Vysvětlete zákazníkům, proč by s vámi měli znovu spolupracovat. Bývalí zákazníci se potřebují ujistit, že dělají správné rozhodnutí. Ujistěte je, že bez ohledu na to, co se stalo v minulosti, bude nyní vše jinak.

 -kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com