Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Vytisknout

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se následujících rad. - Zacházejte se zákazníky jako s lidmi. Přistupujte k nim s respektem. Chovejte se k nim jako k dospělým lidem a totéž očekávejte od nich. - Udělejte více než to, co je nezbytně nutné, abyste si získali přízeň. Pokud se zákazník potýká s problémem a vy pro něho uděláte jen o trochu více, než byste museli, zapamatuje si vás a bude k vám loajálnější. - Nevymlouvejte se. V případě, že…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace