Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

Vytisknout

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John Graham, který má 35 let zkušeností jako poradce obchodníků v době růstu i recese.

Spoléhejte raději na pověst a než na mezilidské vztahy

V době ekonomických problémů přejde dosud loajální zákazník ke konkurenci snadněji, nebo je váš klíčový kontakt prostě vyhozen a na jeho pozici nastoupí někdo, koho vůbec neznáte. Kromě toho nákupy obvykle schvaluje větší množství lidí, proto pěstování vztahu s jednotlivcem už nestačí, potřebujete mít dobrou pověst.

Sdílejte svou expertízu

Je to jeden z efektivních způsobů diferenciace firmy. Pokud totiž potenciální zákazník nemá možnost skutečně poznat, že jste mistři své profese, vybírá obvykle podle ceny. Když vás jako experta pozná, získáte snáze jeho důvěru.

Zvýšenou pozornost věnujte novým klientům

Na začátku jsou vysoká očekávání a entusiasmus. Tehdy také nový zákazník počítá s tím, že mohou nastat problémy, které postupně společně odbouráváte. Pokud je však vývoj po rychlém a kvalitním startu pomalý, můžete o klienta přijít.

-th-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace