13 úkolů po dokončení prodeje

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a příležitost s ním znovu obchodovat. Jak na to?

  1. Zeptejte se, kdy se můžete ozvat.
  2. Ujistěte se, že klient dostal to, co jste slíbili.
  3. Najděte způsob, jak mu znovu pomoci, i když to nebude znamenat další obchody. Třeba zašlete zajímavý článek.
  4. Když je to možné, sežeňte mu zakázky.
  5. Sdílejte jakékoliv informace, které by zákazníkovi mohly usnadnit práci.
  6. Informujte ho o nejnovějších trendech a informacích o konkurenci.
  7. Zajímejte se o jeho odvětví.
  8. Dejte mu na sebe kontakt, klidně i soukromé telefonní číslo.
  9. Jasně ukažte, že jste ochoten pro zákazníka udělat něco navíc.
  10. Udělejte si systém ke třídění informací o klientech.
  11. Pokuste se stále přidávat hodnotu, i když je zákazník spokojený. Dobře mu naslouchejte, abyste věděli, co pro něj tu hodnotu opravdu má.
  12. Ptejte se klientů na jejich produkty, na nové lidi, pobočky, atd.
  13. Dejte najevo, že u vás jsou pro ně dveře otevřené. Říkejte jim o plánech vaší firmy, co se připravuje, jaké služby budete dále nabízet, apod.

 

-th-

 

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com