7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Vytisknout

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zbývající však ještě není důvod příliš jásat: 95 % firem nepřežije prvních 5 let. Proč? Příčin může být více, ale hluboko pod nimi se skrývá opomíjený problém: zákaznický servis. Firmy sice vědí, že spokojenost zákazníka je na prvním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace