4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem si totiž stále neuvědomuje, že aby se klient cítil součástí určité…
Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají? I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…
Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Co neříkat klientovi, i když je to pravda Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka? Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…
3 způsoby, jak předejít naštvání klientů Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…
3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…