5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický servis a jeho strategie za posledních několik let významně posunuly.

Dnešní specialisté zákaznického servisu mají rozdílné zásady a priority než jejich kolegové před patnácti lety. Jaké jsou zásady moderní klientské péče a na co si musíte dávat pozor v druhé dekádě nového milénia?

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.