Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy, dotazníky), často bývají ze své podstaty negativní. Za tímto faktem stojí jednoduchá logika – lidé mnohem raději sdílejí své názory, pokud se jim něco nelíbí. Komentáře ale i přes svou určitou zaujatost nabízí jedinečný vhled do názorů vaší klientely, které byste se mnohdy jinak pouze těžko dozvídali přímo od samotných klientů. Jak komentáře nejlépe zpracovat, analyzovat a využít ke zlepšení vaší nabídky?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.