Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi firmou a zákazníkem zprostředkovávají. Jedním z novějších…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…