Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje dlouhodobou spolupráci s vaší firmou a díky kterému jsou motivováni…
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…