Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje dlouhodobou spolupráci s vaší firmou a díky kterému jsou motivováni…

Článek v rámci předplatného 5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …

Článek v rámci předplatného Šest kroků k získání loajálních klientů

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…

Článek v rámci předplatného Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného 10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…

Článek v rámci předplatného Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného Kroky k udržení top klientů

Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Článek v rámci předplatného icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…

Výpis 6678 z celkem 435