Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či soutěže. Velice zajímavou možností je však i komerční rozhovor. Při zadávání komerčního…
Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez…
Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…
Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…