Marketing - zprávy z HR

Homesourcing v zákaznických službách roste

V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří pracují z domova. Výzkumná společnost IDC odhaduje, že v několika následujících letech se…

Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…

Úvod do guerilla marketingu

Úvod do guerilla marketingu

Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…

Řešíme reklamace

Článek v rámci předplatného Řešíme reklamace

Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…

V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

Článek v rámci předplatného V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci

Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…

Jak se propagovat a nevychloubat

Článek v rámci předplatného Jak se propagovat a nevychloubat

Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…

Češi a teleshopping

Článek v rámci předplatného Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Článek v rámci předplatného Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…

Zkušenosti nad zlato

Článek v rámci předplatného Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Článek v rámci předplatného Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…

Blog jako komunikační kanál

Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…

Jak řídit reputaci 2.

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci 2.

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…

Jak řídit reputaci

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních…

Výpis 677689 z celkem 997