Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo obchodům. Nejsou ničím novým a na první pohled nemusejí vypadat…

Sedm tipů pro budování značky

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro budování značky

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…

Pět chyb propagačních dopisů

Článek v rámci předplatného Pět chyb propagačních dopisů

Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce…

Co pro vás marketing neudělá

Co pro vás marketing neudělá

Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…

CRM trendy pro následujících 5 let

Článek v rámci předplatného CRM trendy pro následujících 5 let

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…

Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...

Článek v rámci předplatného Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...

Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…

Fotografie vzkvétá

Článek v rámci předplatného Fotografie vzkvétá

Rozvoj digitální fotografie přispěl k tomu, že fotografie je dnes…

Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…

Zákazník chce být loajální

Zákazník chce být loajální

Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…

Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Článek v rámci předplatného Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…

Reklama na pováženou

Článek v rámci předplatného Reklama na pováženou

Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…

7 tipů pro malé firmy

7 tipů pro malé firmy

Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v…

Výhody a nebezpečí CRM

Výhody a nebezpečí CRM

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je…

Výpis 690702 z celkem 997