Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální zákaznické základny. Loajální zákazníci zaručí očekávané obchodní výsledky. Dokáží vzdorovat…
Ženy, sex a reklama Konference Co máme na očích a výstava fotografií Jako facka otevřely v…
Obchod dnes využívá za účelem co nejvyššího zisku i neurofyziologické…
Marketing má stejně jako osobnostní typy známé jako narcisové tendenci…
Loajalita se vyplatí Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…
Tipy pro tiskové zprávy Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…
Na skeptického zákazníka s emocemi Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…
Reklama versus PR Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…
Češi a značkové zboží Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…
Phishing přidělává problémy Phishing je poměrně jednoduchý druh podvodu. Stačí vytvořit důvěryhodně…
Konec tabákové reklamy v EU V Evropské unii začíná od 31. července platit směrnice zakazující tabákovou…
Marketingoví odborníci se stále dopouštějí řady chyb při vytváření…