Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové komunikaci hraje dokonce zásadní roli. Čte jej totiž v průměru pětkrát více lidí než zbývající…
Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní…
Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…