Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely pouštět do nákladných a složitých akcí. Implementace takového…
Desatero efektního PR Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…
Slovo má zákaznická komunita Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…
E-mail na prahu života, nebo smrti? I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…
9 rad pro direct marketing Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…
Search engine marketing počesku Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…
Řízení adres v newsletterech Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…
Není logo jako logo Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Jak moc je příliš? Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…