Marketing - zprávy z HR

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím více kanálů. Mohu tak využívat Internet a e-mail jako méně nákladné…

Na živo, nebo samoobslužně?

Článek v rámci předplatného Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…

Top 8 marketingových a prodejních strategií

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…

Pět základních marketingových chyb

Článek v rámci předplatného Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…

Deset nenákladných marketingových rad

Deset nenákladných marketingových rad

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…

IT a zákaznická loajalita

Článek v rámci předplatného IT a zákaznická loajalita

Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…

Řízení dat a predikce zákaznického chování

Článek v rámci předplatného Řízení dat a predikce zákaznického chování

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…

Základy vícekanálové komunikace

Článek v rámci předplatného Základy vícekanálové komunikace

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…

Jak jsou na tom vaše propagační materiály?

Jak jsou na tom vaše propagační materiály?

Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních…

Přečtěte si mě!

Přečtěte si mě!

Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se…

Výpis 781793 z celkem 997