Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Vytisknout

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti firma nabídne. Telefonická samoobsluha je například většinou firem vnímána jako výborný způsob snížení nákladů, řada zákazníků v ní však vidí nutné zlo. Vtipy o špatně navržených systémech interaktivní hlasové komunikace (IVR) vznikají velmi rychle a služby některých z nich jsou dokonce na tak zlé úrovni, že ani vtipy nejsou na místě.Ve skutečnosti nejsou problémy samoobslužných zařízení tak složité. Jejich příčinou jsou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace