Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v malých firmách.- Nedělejte reklamu jako velké firmy. Velké firmy usilují o zapamatování…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je…
Komerční rozhovor v rozhlase Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či…
Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez…
Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…
Venkovní reklama nově Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…
Jak získat konkurenční výhodu Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…