Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak získat konkurenční výhodu

Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají vedoucí místo na příslušných trzích. Ti mají výhodu v možnosti určování cen, známých…

Připravte se na více kanálů

Připravte se na více kanálů

Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…

Co obnáší buzz marketing

Co obnáší buzz marketing

Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…

Kupředu a růst

Kupředu a růst

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových…

Teleshopping v krizi

Teleshopping v krizi

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…

Rádio v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Rádio v marketingové komunikaci

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…

On-line PR má stále nedostatky

On-line PR má stále nedostatky

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…

PR a Corporate social responsibility

Článek v rámci předplatného PR a Corporate social responsibility

I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…

Trendy přímého marketingu

Článek v rámci předplatného Trendy přímého marketingu

Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…

5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…

Výpis 703715 z celkem 993