Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají vedoucí místo na příslušných trzích. Ti mají výhodu v možnosti určování cen, známých…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…
Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…
Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…