Je CRM software dost přítulný? Velkým problémem většiny CRM systémů je jejich uživatelské rozhraní, které nebývá příliš…
Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…
Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…
CRM bez CRM systému? Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem! Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
E-business outsourcing - pro a proti Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
Humor v reklamě? Žerty stranou! Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Úspěšný vstup na trh a působení na něm je závislé na atraktivitě nabízených…