Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem zákazníkům snažícím se reklamovat své zboží (ale nejen jim) tyto internetové stránky se objevují v…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Článek v rámci předplatného CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…

Jaké IQ má firemní web?

Článek v rámci předplatného Jaké IQ má firemní web?

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…

Je používání CRM systémů obtížné?

Článek v rámci předplatného Je používání CRM systémů obtížné?

Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…

Plánování inzerce v médiích

Článek v rámci předplatného Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…

Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Článek v rámci předplatného Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…

Výpis 937949 z celkem 993