Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…