Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala mantra. Tak proč zahazovat tradiční média a marketingové kanály?…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu…
Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích? Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Jak propojit zákazníky se značkou: Klíčem je být konzistentní Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
Průzkum: Lidé v českých letácích Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
Diamanty a Coca-Cola jsou věčné: Nejlepší reklamy všech dob Něco tak malého, jako je pouhá slovní asociace, může váš brand dostat…
Řeč barev: Barvy mají dopad i na vaše tržby Barvy je třeba volit opatrně. Dopad odstínů, které zvolíte pro své…
Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure…
Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2) V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…
Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2) Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných…
Prodávejte to, v čem jste jedineční Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je…