Jen je nechte, ať si stěžují Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních bolestí hlavy. Nikdo si asi hovory s roznícenými zákazníky neužívá. Firmy však často…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Restrikce a nový marketing Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Příprava na rozhovor s médii Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Budování strategické empatie Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
Průzkum mezi českými novináři (červen 2003) Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
Úskalí marketingu v reálném čase Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…