Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob, kterým prezentujete vaši značku tím, že nabízíte uživatelům a klientům obsah, který není…
Máme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný…
Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší…
Platební morálka Čechů s dluhy po splatnosti se rok od roku zlepšovala a…
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet…
Česká osobní auta loni opět zestárla, na průměrných 15,6 let. Tuzemský…
Roky 2020 a 2021 přinesly nečekané a bezprecedentní změny v oblasti…
Co si do své marketingové praxe můžete vzít od politiků? Chcete-li hlasovat pro některého politického kandidáta, potřebujete nabýt…
Udělejte z vaší značky "love brand" Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve…
Cílené marketingové kampaně jako klíč k získání spotřebitelů v domácnostech v roce 2021 Maloobchodníci budou muset spolupracovat v reakci na dlouhotrvající posuny…
Tipy a nástroje pro efektivní týmovou práci (nejen) na sociálních sítích (2/2) V předchozím článku jsme hovořili o několika jednoduchých tipech, jak…
Tipy a nástroje pro efektivní týmovou práci na sociálních sítích (1/2) Pokud pracujete v týmu, který se věnuje sociálním sítím, pravděpodobně…
Co vede spotřebitele ke sdílení online obsahu (a jak toho využít)? Jak vytvářet příspěvky na sociálních médiích, které přinášejí kliknutí na…