Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích

Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede příčky co do neoblíbenosti. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…

Článek v rámci předplatného Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Výpis 113 z celkem 172