Marketing - zprávy z HR

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs nevyvinuly efektivní řešení proto, aby je zastavily. Fámy se navíc…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

Článek v rámci předplatného PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…

Jak zpracovat často kladené dotazy

Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…

Zákaznická spokojenost nade vše

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…

Článek v rámci předplatného Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…

Pět tipů pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…

Páni!

Článek v rámci předplatného Páni!

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow…

Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…

Připravte se na média

Článek v rámci předplatného Připravte se na média

Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…

Několik mýtů o PR

Článek v rámci předplatného Několik mýtů o PR

Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených…

Co takhle interní marketingový průzkum?

Článek v rámci předplatného Co takhle interní marketingový průzkum?

Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…

Výpis 911923 z celkem 999