Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs nevyvinuly efektivní řešení proto, aby je zastavily. Fámy se navíc…
Značka pro zákazníka, zákazník pro značku Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…
PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Zákaznická spokojenost nade vše Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Jak sestavit newsletter Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Pět tipů pro tiskové zprávy Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
Připravte se na média Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Co takhle interní marketingový průzkum? Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…