Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to vytvořit na základě pochopení racionálních a emocionálních pohnutek v…

Newsletter jako strategický nástroj

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…

Pravda o ceně samoobsluhy

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

Trefa do barevného

Článek v rámci předplatného Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…

Personalizace může umlčet fámy

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

Článek v rámci předplatného PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…

Jak zpracovat často kladené dotazy

Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…

Zákaznická spokojenost nade vše

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…

Výpis 898910 z celkem 993