Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na straně dodavatelů, externích konzultantů či podnikových IT pracovníků. Ale je možné vytvořit…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
Je CRM skutečně orientováno na zákazníka? CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
Návrh obchodní značky je složitým úkolem O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Jak vytvořit mediální obraz firmy Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné? Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…
Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…
Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…
Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…
Několik tipů pro marketing Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…
Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…
Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…