Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na straně dodavatelů, externích konzultantů či podnikových IT pracovníků. Ale je možné vytvořit…

Základní prvky tiskového prohlášení

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Článek v rámci předplatného Návrh obchodní značky je složitým úkolem

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…

Jak vytvořit mediální obraz firmy

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit mediální obraz firmy

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…

Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek v rámci předplatného Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…

Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…

Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Článek v rámci předplatného Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…

Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Článek v rámci předplatného Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…

Několik tipů pro marketing

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro marketing

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…

Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Článek v rámci předplatného Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…

Výpis 963975 z celkem 999