Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se propagovat a nevychloubat

Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně prohlašovat, že jsou dobří v tom, co dělají, i když je to pravda. Mají pocit, že je to…

Češi a teleshopping

Článek v rámci předplatného Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Článek v rámci předplatného Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…

Zkušenosti nad zlato

Článek v rámci předplatného Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Článek v rámci předplatného Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…

Blog jako komunikační kanál

Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…

Jak řídit reputaci 2.

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci 2.

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…

Jak řídit reputaci

Článek v rámci předplatného Jak řídit reputaci

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních…

Pohlednice v marketingu

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…

Sedm tipů pro budování značky

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro budování značky

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…

Pět chyb propagačních dopisů

Článek v rámci předplatného Pět chyb propagačních dopisů

Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce…

Co pro vás marketing neudělá

Co pro vás marketing neudělá

Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…

CRM trendy pro následujících 5 let

Článek v rámci předplatného CRM trendy pro následujících 5 let

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…

Výpis 677689 z celkem 992