Kam směřuje televizní reklama? V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom hraje i narůstající neutralita a rozdrobování médií, větší počet…
Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
Pět slov, která nepatří do reklamy Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Klíčové tipy pro CRM Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…
Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…
Marketing na školách (2. část) Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Marketing na školách (1. část) Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Firmy se neustále snaží najít alternativy k tradičním marketingovým…
Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez…
Zvyšování cen benzínu vede mnohé americké firmy ke vstřícnějším postojům k…
IP telefonie ano, ale... Společnost Genesys Telecommunications Laboratories vypracovala celosvětový…
Guerilla marketing - 50 pravidel (2. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…