Jak řídit reputaci 2. Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory. Můžeme hovořit i o reputaci směrem k masmédiím, rodinným příslušníkům nebo vůdcům veřejného…
Pohlednice v marketingu Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…
Sedm tipů pro budování značky Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…
Pět chyb propagačních dopisů Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce…
Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…
CRM trendy pro následujících 5 let V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…
Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale... Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…
Loajalita může zmizet s jediným kliknutím Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…
Reklama na pováženou Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…