Soudní dvůr Evropské unie se zabýval důležitými otázkami z oblasti elektronického marketingu, například jestli je informační newsletter obchodním sdělením a jaká…
Pět důvodů, proč marketingu vévodí obsah krátkého rozsahu Takzvaný „short-form content“, neboli obsah krátkého rozsahu, má řadu…
Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám…
Jak vaší marketingovou kampaní zaujmout zástupce Generace Z Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…
Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…
Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…
Jste introvert? Poradíme vám, jak i přesto úspěšně navazovat kontakty na společenských akcích Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a…
Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek…
„Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…
E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto…