Marketing - zprávy z HR

Kdy je informační newsletter prodejním nástrojem?

Soudní dvůr Evropské unie se zabýval důležitými otázkami z oblasti elektronického marketingu, například jestli je informační newsletter obchodním sdělením a jaká…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč marketingu vévodí obsah krátkého rozsahu

Takzvaný „short-form content“, neboli obsah krátkého rozsahu, má řadu…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily

Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám…

Článek v rámci předplatného Jak vaší marketingovou kampaní zaujmout zástupce Generace Z

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Kristýna Gembalová

icon Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…

Článek v rámci předplatného Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu

Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…

Článek v rámci předplatného Jste introvert? Poradíme vám, jak i přesto úspěšně navazovat kontakty na společenských akcích

Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a…

Článek v rámci předplatného „Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…

Článek v rámci předplatného Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…

Článek v rámci předplatného E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Článek v rámci předplatného Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…

Výpis 113 z celkem 999