„Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy doporučují danou společnost svým přátelům a známým. Povědomí o dané firmě se tak šíří ústně. Proč se jedná o jednu z nejlepších forem propagace a jak docílit toho, aby i vaši klienti doporučovali vaši firmu svým známým?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.