Čtyři tipy pro B2B prodej B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv jednotlivcům, ale firmám, má svá specifika. Ta vyplývají především ze…
Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
4 triky pro zapamatování více věcí Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…
4 knihy, které by si měl přečíst každý, kdo chce zatočit s prokrastinací Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…
Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů „Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…
Sedm vlastností úspěšných obchodníků Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…
Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…
Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu? Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…
Co dělá váš úspěšný konkurent jinak? Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…
Šest tipů pro B2B obchodníky Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě…