Pět kroků k dokonalé prezentaci Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových zaměstnanců, a to napříč všemi myslitelnými obory. Komunikační dovednosti, profesionální…
4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem? Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz? Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…
4 chyby obchodníků s příliš velkým egem Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý…
Šest nadčasových prodejních technik I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské…
Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
„Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv…